Buijs Elektra

Buijs Elektra – Ontwerp en realisatie website –


  • bakken koffie
    55

  • Datum
    8 april

  • klant tevredenheid



De opdracht

Opdrachtgever
Buijs Elektra is een specialist op het gebied van elektrotechniek en energiebesparing. Buijs Elektra heeft zich als doel gesteld om mkb-bedrijven inzicht te geven in hun energieverbruik en hiermee flinke besparingen te realiseren.

Uitvoering
Nadat het logo en de huisstijl vernieuwd waren, mochten we ook aan de slag met de website. Deze moest vernieuwd worden, aansluiten op de nieuwe huisstijl en voldoen aan de eisen van deze tijd; duidelijke structuur, goed vindbaar en geschikt voor mobiele apparaten.

responsive website Buijs Elektra

Website en marketing

Een bezoeker op de website krijgen is één, maar om deze om te zetten naar een klant is lastiger. Het ontwerp en de indeling is eerst aangepakt en we zijn weer vanaf ‘nul’ begonnen. We hebben voor Buijs Elektra de structuur aangepast en Call-to-actions toegepast, zodat een bezoeker geleid wordt door de website.

Wat we hiermee al bereikt hebben is:

  • Professionelere uitstraling
  • Betere bereikbaarheid en navigatie
  • Focus per website pagina ingesteld
  • Responsive website (mobiele apparaten)

Bekijk de website

Heldere tekst

Heldere Tekst – Ontwerp nieuw logo en visitekaartje –


  • bakken koffie
    8

  • Datum
    18 mei

  • klant tevredenheid




De opdracht

Opdrachtgever
Heldere Tekst is een allround tekstbureau uit de regio Wijchen en Nijmegen. Of u nu een tekstschrijver, journalist of copywriter zoekt: Heldere Tekst kan elke tekst voor u schrijven. ->www.helderetekst.com

Uitvoering
Voor Heldere Tekst zijn we begonnen met het vernieuwen van het logo.  Dit heeft weer een herkenbare stijl gekregen. De nieuwe stijl van het logo is strakker, en eigentijdser. De punt achter ‘tekst’ is het kenmerkende deel van het logo geworden en is ook een veelvoorkomend leesteken.

van oud…

…naar nieuw

Visitekaartjes in nieuwe stijl

Het nieuwe logo hebben we verwerkt in het ontwerp voor de visitekaartjes. De kleuren zijn vereenvoudigd en de ‘punt’ komt terug in het ontwerp wat herkenning oproept. Met het doorvoeren van de nieuwe huisstijl en kenmerken realiseerden we:

  • Herkenbare uitstraling
  • Strakke, moderne en frisse stijl
  • Uitstraling dat nog beter past bij het bedrijf
  • Nieuwe ‘look’ met weinig grote veranderingen

“Studio 024 heeft de restyling van ons logo en visitekaartjes verzorgd. Ze verrassen je altijd met onverwachte, maar perfect passende ideeën. Supertevreden over de samenwerking en het resultaat!”

Van Eldijk

Van Eldijk – Ontwerp nieuw logo en huisstijl –


  • bakken koffie
    16

  • Datum
    22 april

  • klant tevredenheid




De opdracht

Opdrachtgever
Van Eldijk is al jaren een begrip in Wijchen als het gaat om een breed assortiment groenten, fruit, salades en verse maaltijden. Daarnaast beleveren zij dagelijks horecaklanten in de regio Wijchen. ->www.eldijk.nl

Uitvoering
De opdracht was om een logo te ontwerpen voor de verschillende onderdelen (maaltijdservice, groente en fruit, Horeca en Catering). Daarnaast een ontwerp van een algemeen logo dat alle onderdelen bevat. We hebben alle onderdelen een eigen kleur en icoontje gegeven voor de herkenbaarheid.

Tussenheader-Van-Eldijk

Opvallende huisstijl

De verschillende logo’s worden op diverse manieren en huisstijl producten toegepast. Voor de visitekaartjes hebben we gekozen voor het algemene logo.

  • Professionele uitstraling
  • Betere bereikbaarheid
  • Betere bereikbaarheid

“Inspireren en prikkelen, maar vooral: aandacht genereren. Dat wil ik met mijn ontwerpen bereiken“.

Buijs Elektra

Buijs Elektra – Ontwerp en realisatie website –


  • bakken koffie
    55

  • Datum
    8 april

  • klant tevredenheid



De opdracht

Opdrachtgever
Buijs Elektra is een specialist op het gebied van elektrotechniek en energiebesparing. Buijs Elektra heeft zich als doel gesteld om mkb-bedrijven inzicht te geven in hun energieverbruik en hiermee flinke besparingen te realiseren.

Uitvoering
Nadat het logo en de huisstijl vernieuwd waren, mochten we ook aan de slag met de website. Deze moest vernieuwd worden, aansluiten op de nieuwe huisstijl en voldoen aan de eisen van deze tijd; duidelijke structuur, goed vindbaar en geschikt voor mobiele apparaten.

responsive website Buijs Elektra

Website en marketing

Een bezoeker op de website krijgen is één, maar om deze om te zetten naar een klant is lastiger. Het ontwerp en de indeling is eerst aangepakt en we zijn weer vanaf ‘nul’ begonnen. We hebben voor Buijs Elektra de structuur aangepast en Call-to-actions toegepast, zodat een bezoeker geleid wordt door de website.

Wat we hiermee al bereikt hebben is:

  • Professionelere uitstraling
  • Betere bereikbaarheid en navigatie
  • Focus per website pagina ingesteld
  • Responsive website (mobiele apparaten)

Bekijk de website